Виховання творчої особистості – головне завдання школи ХХІ століття (педагогічний консиліум)

 

Рекомендації щодо підготовки до уроку:

  1. Визначення мети та її конкретизація залежно від різних етапів уроку.
  2. Підбір і організація дидактичного матеріалу, який дає змогу учням самостійно вибирати зміст, вид і форми навчального матеріалу, що полегшує його засвоєння.
  3. Планування різних форм організації навчальної діяльності (співвідношення фронтальної, індивідуальної, самостійної роботи).
  4. Визначення критеріїв оцінювання продуктивності роботи із урахуванням характеру завдань (дослівний переказ, короткий переказ своїми словами, використання відомих алгоритмів, виконання проблемних, творчих завдань).

 

Рекомендації щодо проведення уроку:

  1. Використання вчителем різноманітних форм і методів організації роботи учнів, які дають змогу розкрити зміст їх досвіду стосовно запропонованої теми.
  2. Створення атмосфери зацікавленості кожного учня в роботі класу.
  3. Стимулювання учнів до використання різних способів виконання завдань на уроці.
  4. Заохочування прагнення учнів пропонувати свої способи роботи; аналіз в ході уроку різних видів діяльності, запропонованих дітьми, відбір і коментування найбільш раціональних із них, відзначення оригінальних.
  5. Застосування завдань, які дають змогу учню самому вибрати тип, вид і форму викладу матеріалу (словесну, графічну, умовно-символічну).
  6. Створення педагогічних ситуацій спілкування, які допомагають кожному учню незалежно від його готовності до уроку проявляти ініціативу, самостійність.
  7. Обговорення з дітьми в кінці уроку не тільки того, про що «дізналися», а й того, що найбільше сподобалось (не сподобалось).

(Затверджено на засіданні педагогічної ради 18 грудня 2014 року, протокол №9)

 

Урок з предмету Художня культура в 11 класі. Тема: "Видатні живописці Іспанії."

Вчитель: Сивак Т.В.

 

 Диего Родригес Да Силва Веласкес

http://www.youtube.com/watch?v=rg6W0KdYls0
 

 Слайд шоу Ель Греко

 

САЛЬВАДОР ДАЛИ