Матеріали Декади вчителя, що атестується (з 9-20 лютого 2015 р.)

   Батьківські збори очима дітей

 

 

                                                                   

           Підготувала класний керівник 8 класу

              Мазур С.П

 

Діти- як квіти. Доторкнись до кожної із них- і розсиплеться аромат , не схожий один на одного.

                                           В. Сухомлинський.

Виховує все: люди, речі, явища, але найбільш усього й найдовше- саме люди, йз них на першому місці – батьки й учителі.

                                            А. Макаренко

Дитина  - дзеркало сім`ї: як у краплі води відбивається сонце – так у дітях відбивається моральна чистота матері й батька.

                                            В.Сухомлинський

 

Підсумки 1 семестру

Які ми в школі

Починають збори діти

Аліна.  Андрію,ми, напевно, не туди потрапили . Це не наш клас.

Андрій. Якраз ми туди потрапили – і потрапили по повній програмі. Адже це батьківські збори.

Аліна. Та не хвилюйся ти так, батьки не звірі. Правда, батьки?

Андрій. Ну! Може, й не звірі,але мета в батьківських зборів одна: по-виховувати, по-лаяти, по-вчити, по_картати.

Аліна. А ти ,що хотів?

Андрій. А я хотів по-пустувати, по_грати,по-жартувати, по-штовхатися.

Аліна. Ха! Та у нашому класі цього предостатньо .

Андрій. Тихо! Мовчи! Не підказуй учительці про те , що потрібно розказувати батькам.

Аліна. Так вона і так усе знає. А ви знаєте,які ми?

Андрій. Та звідки їм знати, дорослі завжди намагаються нав’язати нам  свою думку. Тому вдома ми такі ,як їм подобається, а в школі ми такі,як ми є.

Аліна. А хочеш анекдот про дорослих?

Андрій. Давай.

Аліна. З вікна багатоповерхівки голос:

              -Синку,йди додому!

               Голос із пісочниці:

              -Я змерз?

              -Ні, ти їсти хочеш!

Андрій. А я тобі про що?

Учитель. Шановні батьки! Ваші діти дружні, згуртовані. Але є проблема, яка заважає нам вчитися. Ми інколи буваємо  галасливими, неорганізованими як на перервах , так і на уроках. Усі знають. Якщо немає дисципліни,то немає і знань. І Зараз на цю проблему ми подивимося очима дітей , а потім ви ,любі батьки порадите, що ж нам робити? Адже збоку видніше.

                                                  Ось 8 клас на перервах:

                                                    Кров холоне в венах,

Роблять всі нам зауваження:

А ми кажемо: « Ну що ж тут такого?

Ми в 20 граємо знову. Ми свою енергію не даремно витрачаємо, до речі, ми так школу нагріваємо»

Учитель. Любі батьки! Вносьте пропозиції, як направити енергію дітей  у правильне русло?

                        Заслуховуються пропозиції батьків

Аліна. А тепер давайте послухаємо Влада Голованя та Аліну Попову. Вони розкажуть про те , як ми жили цілий семестр.

Влад. Жили і не тужили.

Аліна,                                                  

 от скажи, що найприємніше в житті?

   Аліна. Вчитися , звичайно,вчитися.

Влад. Аліна, ти знову?  Таке враження,що в твоїй голові не дві півкулі,а три!

Аліна. Уяви собі ,Владе. А тобі б тільки на перервах штовхатися і постійно цигикати.

Влад. А що в цьому поганого? Я життєрадісний, рухливий і…

Аліна. І нетямущий. От подивися, у тебе у щоденнику багато негативних оцінок.

Влад. Щоденник! Як я його ненавиджу. Це не щоденник , а донощик у власному портфелі.

Аліна. А якби хоч 30 хвилин витрачав на підготовку домашнього завдання, він розповів би твоїй мамі, який ти чудовий!

Влад. Ага, і скільки нам задали з математики, з історії,з англійської…

Аліна. О! Васю, ти навіть розклад уроків вивчив.

Влад. Ти знаєш,Аліно. Я працюю  над собою.

Аліна . Ну,звичайно, працюєш . Ти і на перервах і на уроках як бешкетував ,так і бешкетуєш, навіть і не помітив, як1 семестр закінчився. У нашому класі є учні ,на оцінки яких не соромно дивитися. Це…

 

Влад. Ти що , весь список будеш перераховувати?

Аліна. Ні, просто у нашому класі дуже багато хороших дітей.

Влад. Багато,це скільки?

Аліна.17.

Влад. Так це ж весь наш клас.

Аліна. Правильно. Усі діти нашого класу дуже чудові,просто є ті,які не можуть прийти до консенсусу з             однокласниками та вчителями.

Влад. Прийти куди?

Аліна. Дійти згоди. А ти знаєш,що в нашому  класі є діти, якими можна пишатися. Це…

 

Влад. Ну так. Якби мене призначили президентом класу , я б теж переживав за всяку всячину.

Аліна. По-перше, президента не призначають, а обирають, по-друге,ти навіть не розумієш, яке важливе класне життя.

Учитель. Наш клас –це дерево. І дерево це – великий і могутній дуб з міцним стовбуром і великими гілками,які підтримують густу крону.

Коріння-це батьки,котрі дали нам життя,котрі люблять і підтримують нас.

Стоовбур- це перша вчителька та класний керівник ,які захищали та допомагали вам рости.

Гілки – це ваші вчителі,які дають вам знання та виховують в ас гідними особистостями суспільства.   

Листочки-це ви самі.

Колись ви виростете,і тоді доведете, що недарма ходили до дружного і згуртованого колективу, бо ці знання ви пустите в життєвий простір

Влад. Да. Класне у нас життя .

Аліна . Класне не означає прекрасне ,а значить – суспільне життя в класі . Про пропонуємо переглянути слайди «Життя нашого класу».

Перегляд слайдів.

           А щоб нас удома не сильно сварили ,

          Покажемо,що ми не тільки у 20 грали ,

           А співали . танцювали і малювали

           І навіть контрольні усі написали.

Підсумки за 1 семестр

Шкідливі поради учням

Любі наші татай мами, суворо не судіть!

Краще нам слухняними стать допоможіть!

 

Батьки вносять пропозиції щодо поліпшення дисципліни в класі.

Учитель . Шановні батьки! У нашому класі є дійсно проблеми, але у цьому класі є те, чого немає в інших. У дітей є велике добре серце. Вони хочуть для вас хорошої роботи, бажають вам міцного здоров,я і звичайно дуже  дорожать своєю сім`єю і родиною.

Родина закладає коріння,з якого виростають потім і гілки, і квіти, і плід, водами якого живиться повноводна річка нашої держави. Тому недарма в народі кажуть: «Від доброго дерева добрий пагінець одійде,від добрих батька й матері піде й добра дитина».

У нашому класі ми провели бліцопитування »Слова вдячності»    

Учні повинні були закінчити речення: «Я поважаю своїх батьків за те, що…                                      

«Я люблю своїх батьків….»

«Батьки потрібні…»

А зараз  дізнаємось результати сімейної гри «Чи знаю я тебе?»

Отож перевіримо, як батьки знають своїх дітей.

1.З яким настроєм ваша дитина йде в школу?

2. Чи є у вашої дитини в класі  друзі , назвіть їх прізвища.

3. Якою розумовою роботою працею займається ваша дитина після уроків?

4.Назвіть предмети,які є найцікавішими у школі?

5.Ваші пропозиції, побажання.

Саша. Олю, що робити? Адже у нас  сьогодні батьківські збори?

Оля. Сашо . розслабся, тобі все одно втрачати нічого. І потім усі звикли, що говорити спочатку будуть про тебе ,а потім про все інше.

Саша. Шкода маму, й у бабусі хворе серце. Мамусю, може, ти все ж таки підеш додому, в тебе ж стільки справ! Ти ж як бджілка : вся в трудах , в турботах. А?

 

Секрети виховання сучасних дітей

Влад М. Існує батьківсько – вчительський вираз:»Та вони вже на шию сіли»

Яна . Скажіть,як ми такі маленькі можемо на такі високі шиї сісти?

Віка.  Це не ми туди сідаємо – це ви нас туди садите.

Влад. І садите завзято і наполегливо.

Яна. А розпещеність – це взагалі ваша першочергова робота.

Віка. Ви,батьки , використовуєте базисний закон мотивації.

Яна. А це що таке?

Влад. Закон мотивації простий:»Що заохочується - те розвивається, а що ігнорується - те зникає» . Браття ! Ви не уявляєте. Яка бомба тут зарита!

Віка. Так. Це аксіома.

Яна. Де ти таке нарив?

Влад. В інеті на сайті педагогіки.

Віка. Ваша дитина вередує? Значить,  ви ухитряєтесь винагороджувати це.

Яна. Вона не хоче вчитися? Значить, ви заохочуєте не навчання, а навчання ігноруєте.

Влад. Глянь, шепочуться.

  Віка. Говорите:»Нісенітниця». «Нічого ви не заохочуєте».

Яна. Але факт у тому, що ви робите це.

Влад. Питають,як?

Віка. Невже не здогадуєтесь? Тоді слухайте і запам`ятовуйте. Найбільша нагорода для вашого нащадка - це ваша реакція.

Влад. Матусю, я, наприклад, навчився керувати тобою ще в дитинстві. Пищав що було  сил,і, зауваж, до мене прибігала не тільки ти, а всі шикувалися в шеренгу. Я ще тоді зрозумів: що ,почім і як.

Віка. А я наведу  інший приклад. Отримуєш посередні оцінки - не реагують, тоді отримуєш гірші ,ага,вже кричати починають. А що якщо ще гірше? Ура! Ви передбачувані! Ви виходите з себе,бліднете. Те, що треба

І навіть якщо тебе відлупцювали ,але незмінно відреагували,а значить, я- переможець. Біль поряд із цим – дрібниця.

Яна. Ну що,зрозуміли, що робити з нами – не подарунками?

Влад. Реагуйте лише на достоїнства.

Віка. Радійте лише  привітності і комунікабельності.

Яна. Нагороджуйте будь-який успіх, будь- яке досягнення.

Влад. І тоді нам вигідно  буде бути  хорошими.

Віка . Так що пам’ятайте, дорогі батьки, балувати дітей не можна!

Яна. Дітей треба поважати  і любити.

Влад. І тоді будуть нормальні відносини.

Віка. Нормальні- це просто:»Я так хочу. А ти?»

 

 

Взаємини батьки – діти

Взаємини між батьками і дітьми –тема ,як відомо, відкрита. Навчитися усувати протиріччя і знаходити взаєморозуміння між батьками і дітьми- наука і мистецтво. Давайте подивимося на цю проблему  очима дітей.

 

 

                        Міні- театралізація сюжетів із життя дітей і батьків

 

                                              Зустрічаються двоє батьків.

                                   - Як справи у вашого сина в школі?

                                     -Трохи краще,але я все ж продовжую ходити на батьківські збори  під чужим імям.

 

                                         Діалог мами з сином.

                                      -Так ,синку, ми тебе розпестили… Напевно, прийдеться тебе карати!

                                       -Як це: Ви розпестили, а Мене  карати?

 

                                        Учитель прийшов додому до учня:

                                         -Мама вдома?

                                        Учень:

                                         - Ще не прийшла.

                                        -А тато?

                                        -Теж сховався.

                                       

 

 

 

            Пам`ятка для батьків

1.Ставтесь до дітей так, як ви ставитесь до своїх друзів. Тоді діти теж будуть вашими друзями.

2.Не турбуйтесь про те,що мало часу проводите разом. Важливо те,як ви його проводите.

3.Ніколи не вважайте,що  вибачитись перед дитиною – нижче за вашу гідність  

 

  
http://tiskovka1.at.ua/prezentacija_tvorchogo_proektu-mudrist_bajki-kopij.pptx
Зробити безкоштовний сайт зuCoz Copyright MyCorp © 2015